Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

σα βγεις στον πηγαιμό για την ....... Γηραιά Αλβιώνα!

Νυχτερίδες κι αράχνες κρατούν συντροφιά στο έρημο βλοκάκι, αλλά έχω καλές δικαιολογίες (οι οποίες είναι θέμα άλλου ποστ οπότε δεν θα επεκταθώ).

Τελευταία βδομάδα στο σχολείο (έχουμε δώσει ήδη βαθμούς τριμήνου και η διάλυση είναι καθολική, ό,τι κρυάδα ήταν να πάρουν τα πιτσιρίκια την πήραν) και μετράω τις μέρες ανάποδα για τις διακοπές.
Φέτος η τουρνέ περιλαμβάνει και ένα άλλο νησί (λίγο μεγαλύτερο από αυτά που ήμουν μέχρι τώρα) την Γηραιά Αλβιώνα (επίτηδες δεν λέω Αγγλία γιατί θα περάσουμε λίγο και από Σκωτία).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει κυρίως Βόρεια Αγγλία και Σκωτία και πρωτοχρονιά Λονδίνο,
το φιλαράκι που θα πάμε μαζί έχει ζήσει χρόνια στην GB και ξέρει τα κατατόπια , θα έχουμε νοικιάσει και αμάξι, μιλάμε για μεγάλες στιγμές.

Οι τελευταίες όμως χιονοπτώσεις και τα προβλήματα των αεροδρομίων στην Αγγλία με έχουν ανησυχήσει, δεν πιστεύω να είμαι τόσο γκαντέμης το κέρατό μου και να ξεμέινω στο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ φωνάζοντας "δεν υπάρχει κράτος" και άλλα τέτοια που κάνουν πολύ γκελ στο τηλεοπτικό κοινό.

Έχω ετοιμάσει λοιπόν τα πραγματά μου , μάλλινες μπλούζες , μάλλινες κάλτσες, μάλλινα σώβρακα κτλ (πρέπει να βρω και την σκελέα που μας είχαν δώσει στον στρατό, στο Μαυροδέντρι Κοζάνης με -20 μια χαρά είχε δουλέψει).


το τραγουδάκι που ακολουθεί είναι λίγο καλοκαιρινό αλλά αυτό μου έρχεται στο μυαλό
Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου!

κουίζ
"βρες τις ομοιότητες και τις διαφορές"







Το βιντεάκι πρέπει να είναι από την δεκαετία του 80, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι και το από κάτω το ίδιο τραγούδι καμιά 20ετία μετά


13 σχόλια:

Sophia είπε...

Ω, να μου φιλήσεις το Stirling, έμεινα εκεί ενάμιση χρόνο... Ζήτω τα highlands!! ;-D
Κοίτα, βασικά, μην κουρευτείς ή ξουρίσεις τίπτα τρίχα (προστασία) και πάρτα όλα τα μάλλινα, μη σου πω και μάλλινα προφυλακτικά, μιλάμε, έχει χοντρό κρύο, την χρονιά που ήμουν εκεί, φτάσαμε αισίως τους -25 βαθμούς, πολύ ωραία, δε λέω... Το καλό όμως είναι ότι δεν έχει υγρασία, οπόταν, άμα καλυφθείς επαρκώς και δεν αφήσεις τίποτα να εξέχει, είσαι καλά. Εγώ ανοιγόκλεινα συνέχεια τα μάτια, μου είχε τρομερή πλάκα!!

An-Lu είπε...

Καλό ταξιδι και να περασεις φανταστικα!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
κάτσε να πάμε με το καλό και σου φιλάω όποια τοποθεσία θέλεις.
Εδώ είμαι με τα μαλλιά και τα γένια το κατακαλόκαιρο στην Ελλάδα στην Αγγλία θα πάω μέσα στο καταχείμωνο φρεσκοξυρισμένος και κουρεμένος?

Υ.γ υπάρχουν μάλλινα προφυλακτικά ? και μόνο η ιδέα με ανατριχιάζει!

@An-Lu
Ευχαριστώ γοργόνα μου να είσαι καλά!

ka8y είπε...

Να περάσεις τέλεια!

Εγώ ετοιμάζομαι για Περού, και επειδή έχω 4 πτήσεις μέχρι να φτάσω τρέμω μην ακυρωθεί καμιά και ξεμείνω...!

Καλές γιορτεεεεεεες!!! :-)

Кроткая είπε...

θα τα καταφέρεις, μην ανησυχείς, λιώνουν τα χιόνια και σήεμρα περάσαμε αισίως στις θετικές θερμοκρασίες.
ζηλεύω, αλήθεια σου λέω, θέλω κι εγώ πρωτοχρονιά στο Λονδινάκι! :)

καλά να περάσετε!

Σταυρούλα είπε...

Ξαράχνιασες κι εσύ; Καιρός ήταν. ;)

Να περάσεις σούπερ και κάποια στιγμή, αφού γυρίσεις να μας πεις (κατά το Πάσχα δλδ) τα highlights του ταξιδιού! :P

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@ka8y
ευχαριστώ πολύ!

Περού!
καλά εσένα δεν σε ακούμπησαν οι περικοπές συναδέλφι? Αυτό είναι ταξίδι να περάσεις τέλεια και συ!

@Κροτ
Ευχαριστώ βρε κουτάβι με καθησυχασες.
Είναι πρώτη φορά που πάω Αγγλία και ανυπομονώ!

Υ.γ θα είμαι και για λίγες σπέσιαλ εμφανίσεις στην Αθήνα αν βολέψει θα τα πούμε και από κοντά!

@Ρενάτα
κοίτα ποιος μιλάει!

να είσαι καλά κυρία μου!

Υ.γ μπορεί να μην χρειαστεί να περιμένεις μέχρι το Πάσχα και να τα πούμε στην Αθήνα

Besixdouze είπε...

Προς το παρόν έχουμε πολλά προβλήματα αλλά ο καιρός θα φτιάξει τις επόμενες μέρες (όπως λένε) οπότε ελπίζω να μην έχετε πρόβλημα! Ντυθείτε ζεστά!

Just an Ordinary Pontios είπε...

pas kala?! tha kathiso na do 2 video tis Dimou kai malista me to idio tragoudi?! papapapa
ante se perimenoume, to poly poly anti gia diakopes stin Alviona, diakopes stin Pefkiona a kalo eeee

Σταυρούλα είπε...

Μα γι αυτό είπα" κι εσύ". :P

Καλώς να ορίσεις. αναμένουμε βρε :) Σου ΄χω και δωράκι έτοιμο! ;)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Besixdouze
καλωσόρισες!
σε αυτό ελπίζω και εγώ.

Υ.γ αν έχεις τίποτα Τips για Λονδίνο πολύ θα το εκτιμήσω

@Πόντιε
Γιατί ρε τι ζήτησα ένα συγκριτικό τέστ για τη κρατική τηλεόραση.

Υ.γ δεν θέλω να σε προσβάλω αλλά κουμπάρε προτιμώ να κάνω πρωτοχρονιά στα Λονδίνα

@Ρενάτα
Δωράκι? τι δωράκι?
Ψοφάω για κάτι τέτοια!

ΜaRioNaSTRo είπε...

Ναι, συναδέλφι και γω, όπως το είπες! Σε ποιο μέρος των Κυκλάδων καμάρι μου;;; Φίλοι μου πέρασαν από Σαντορίνη, Πάρο, Αμοργό, Σύρο και Άνδρο...
Εγώ Εύβοια και ελπίζω σε βορειότερα με μεταθεσούλα, επιτέλους!!!!!
σε φιλώ! θα τα λέμε...

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Marionastro
συναδελφι αν και αν και στις Κυκλάδες έμεινα συνολικά 4 χρόνια σε 3 διαφορετικά νησιά σε κανένα από αυτά που είπες δεν ήμουν, αν και παίζει να έχουμε κοινούς γνωστούς γιατί σε Πάρο, άνδρο και Σύρο ήταν αρκετοί φίλοι μου θα σου στείλω μαιλ με την πορεία την "τουρνε στα νησιά" γιατί δεν την αποκαλύπτω στο βλοκ.