Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

τα καημένα τα νιάτα τι γρήγορα που περνούν....

Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33)
Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33)
Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33)
Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33) Τριάντα τρία (33).
Το είπα τριάντα τρεις (33) φορές για να το συνηθίσω (εντάξει με "αντιγραφή -επικόλληση" το έγραψα) και πάλι βαρύ μου φαίνεται.
Ανάλογο άγχος είχα και όταν έκλεισα τα τριάντα (30) , είχα σκεφτεί και εναλλακτικούς τρόπους μέτρησης "είκοσι δέκα", "είκοσι έντεκα" , "είκοσι δώδεκα" κτλ ή "εικοσιεννιά και τριάντα πέντε μηνών " κτλ.

Έχασε και η ΑΕΚ (μας ξεφτίλισαν εδώ που τα λέμε) πόσα χτυπήματα μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος σε μια μέρα?

Υ.γ Τριάντα τρία (33) λέει ήταν του Χριστού τα χρόνια , τώρα γιατί αυτό εμένα θα πρέπει να με κάνει να αισθανθώ καλύτερα (αφού μάλιστα στην συγκεκριμένη ηλικία τον σταυρώσανε) δεν ξέρω.

36 σχόλια:

dsquared είπε...

Kale ουτε η Αλικη να ησουν και να σε αφουγκραζεται ο Παπαμιχαηλ-δοκτορας!
Αντε καλα μια χαρα ηλικια εχεις... σκεψου να ερθει η ωρα να πεις την δικια μου, χα, χα!

Πολυχρονος και σιδεροκεφαλος!

din

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Διν
Ευχαριστώ, είσαι καλά βρε Διν μου.
Το σιδεροκέφαλος θα το χρειαστώ γιατί εδώ και κάμποση ώρα βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο με την κατάντια της ομάδας μου.
Την σύγκρισή με την "εθνική σταρ" θα την αφήσω ασχολίαστη ;-)

YO!Reeka's είπε...

Χρόνια πολλά κουμπάρε. καλωσόρισες στα 33. είμαστε όλοι εδώ και σε περιμέναμε.

Σούλα Φρίκη είπε...

πολύχρονος!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@κουμπάρε
καλώς σας βρήκα (και τώρα όλοι ξέρουν ότι είσαι μεγαλύτερος από μένα! ΧΑ!)

@Σουλα Φρίκη
ευχαριστώ Σούλα μου, να είσαι καλά!

Sophia είπε...

Και πού είναι η τούρτα παρακαλώ?? Άντε βρε, πολύχρωμος!!!
;-Ρ

Litanie des Saints είπε...

Έρμα μου νιάτα και πού τσαλακωθήκατε. :Ρ

Χρόνια πολλά!!!

Tanila είπε...

Xα!
θα σου πω τον Οκτώβρη.

kotosalata είπε...

Xronia sou polla pappou!!!

UrbanTulip είπε...

Α χρόνια πολλά!
Καλά μην το επαναλαμβάνεις και εσύ....

Ανώνυμος είπε...

Α να τα χιλιάσεις ( γιατί τα 100 είναι λίγα πια :ΡΡΡΡ) Πολυχρωμος και εντοιχισμένος ...
Ασε και εγω έχω γενέθλια σε λίγες μέρες 32και έχω φαει ήττα

Ανωνυμους ανωνυμους

k2 είπε...

Τον κατανοώ τον πόνο σου Τουρνέ (η κλάση μου έχει αρχίσει να κλείνει τα 30), αλλά μην το παίρνεις κατάκαρδα. Μπορούμε και μετά τα 30 να είμαστε και-γαμώ-τα-άτομα!
Χρόνια πολλά λοιπόν, και καλές τουρνέ!

mondouble είπε...

να δεις που θα σου αρεσει!
καθε χρονο και νησι ,καθε νησι και...(εδω συμπληρωνεις εσυ την ευχη σου)

An-Lu είπε...

Να σε χαιρόμαστε βρε τουρνέ-νε!

Σταυρούλα είπε...

Να τα εκατοστήσεις!
Όσο για τα χρόνια, ακόμα ΄σαι καλάάά, κάτσε να φτάσεις 39 προς 40. Εγώ τι να πω που μπήκα στα 43 βρεεεεεεεεεε? Ωχ, Παναγία μ' ! :(

Σεπτεμβριάτικος κι εσύ λοιπόν. Είμαστε καταδικασμένοι! :P

dsquared είπε...

Tωρα που το ξανασκεφτομαι εαν σε χαλαει το 33 λεγε οτι εισαι ακομη 30... ουτως ή αλλως μικροδειχνεις!

din

Saigon & Baygon Inc. είπε...

Χρόνια καλά!
Μην το παίρνεις κατάκαρδα, και άσ΄τους να λένε για τα χρόνια του Χριστού (και του Μεγάλου Αλεξάνδρου επίσης, παρεμπιπτόντως).
Εσύ να λες πως μεγαλώνοντας γίνεσαι όλο και καλύτερος, σαν το καλό κρασί.
(Και επιπλέον θα είσαι πάντα κατά τι μικρότερος του Γιωρίκα, LOL)

Saigon

DonnaBella είπε...

χρονια πολλα (πρωτη φορα νομιζω σου γραφω, κ αρχισα με ευχες, θα απαιτησω διπλο κερασμα!) και μη χαλιεσαι. εγω λεω πως ειμαι 28, με μερικα χρονια εμπειριας ακομα!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@sophia
ευχαριστώ συναδέλφι!
Δυστυχως από την τούρτα δεν έμεινε τίποτα, την φάγαμε χθες!

@Litanie
Άστα να πάνε, Μιλάμε δεν σιδερώνονται με τίποτα!

@Tanila
και να φανταστείς ότι όταν ήμουν 20άρης τα τριάκοντα και τρία μου φαινόταν η αρχή του τέλους.

@Κοτοσαλάτα
Μπράβο βρε γύρνα το μαχαίρι στην πληγή.

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Τουλίπα
το επαναλαμβάνω μπας και το συνηθίσω βρε κοπελιά!

@Ανωνυμους ανωνυμους
αν είναι να είμαι εντοιχισμένος τουλάχιστον να είμαι INOX ;-)
Πλησιάζουμε βλέπω στην κρίσιμη ηλικία!

@Κ2
ευχαριστώ για το κουράγιο και τις ευχές!
Ναι και μετά τα 33 θα είμαι γαμώ τα άτομα! ;-)

@mondouble
λες βρε παιδί μου? για να δούμε!
ναι την ευχή την συμπλήρωσα άλλα δεν την λέω μπας και πιάσει ;-)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Γοργόνα
Να με χαίρεστε να με χαίρεστε!

@Ρενάτα
γιατί είμαστε καταδικασμένοι βρε συναδέλφι?
Δύσκολο το 39-40 ε?

@Διν
Φέτος το καλοκαίρι μια πιτσιρίκα (22 ετών παρακαλώ) με έκανε 26άρη!
περνάει ακόμα η μπογιά μου!

@Σαϊγκόν
Ναι αυτό θα λέω "δεν γερνάω, ωριμάζω!" σαν τον Σον Κόνερι ένα πράγμα!
Χα! Ναι ο παλιόγερος ο κουμπάρος μου με περνάει 2 ολόκληρους μήνες!

@DonnaBella
χαχαχαχα
καλωσόρισες !
τριπλό κέρασμα!(όσες και οι δεκαετίες μου)
Θα το χρησιμοποιώ και εγώ το κόλπο με τα 28 και τα χρόνια εμπειρίας!

Σταυρούλα είπε...

Όπως ζοριζόμαστε να πούμε 30 κι όχι 20+, έτσι και με το 39-40. ;)
Αν κι εμένα μ' έπιασε με καθυστέρηση το ζόρι (φέτος).

Υ.γ.Λόγω ζωδίου, συναδέλφι! :PP

Marina είπε...

Χρόνια πολλά..τριαντατριάχρονε δάσκαλε!

dsquared είπε...

Αυτο σου λεω κι εγω, εκμεταλευσουτο οσο ειναι νωρις. Γιατι αμα καβατζωσεις τα 40, ξεχασε τις 22χρονες!

din

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Ρενάτα
χαχαχα
Δηλαδή είμαστε ζωδιακά καταδικασμένοι!

@Μαρίνα
Ευχαριστώ πολύ ....παλιοκόριτσο!

@Διν
Εντάξει το πιτσιρίκι μπορεί να μου το έλεγε για να με κολακέψει.
Άσε δεν που δεν μου βγαίνει με αυτές τις ηλικίες ,θα μπορούσαν να είναι μαθήτριές μου.

Ανώνυμος είπε...

Τα καθυστερημένα μου χρόνια πολλά κε. Καθηγητά!
Κουράγιο!
(τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα,τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα,τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα,τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα,τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα,τριάντα τέσσερα, τριάντα τέσσερα,)
"Έχουμε γεράσει όταν τα κεράκια κοστίζουν περισσότερο απ'την τούρτα"
W. Allen

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Δικηγόρε του Βορέα
χαχαχαχα
Ο Γούντυ Άλεν είναι κορυφή σε τέτοιες ατάκες!
Βέβαια από την στιγμή που βγήκαν κεράκια αριθμοί ,τέτοια είχα γιατί οι κάτω των τριάντα συνάδελφοι (που φέραν και την τούρτα) είπαν πως αλλιώς δεν θα χώραγαν, παρηγοριόμαστε (;) που η τούρτα θα είναι πάντα ακριβότερη!

Υ.Γ παλιόγερε! ;-)

Trilian είπε...

και δεν μπορεις να βαλεις και αναποδα τα κερακια γιατι παλι 33 βγαινει... dead end φιλε μου (ουπς dead... αγγλικο σχημα λογου ;) )χρονια πολλα μια χαρα εισαι μην παραπονιεσαι...

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Trilian
Ευχαριστώ , να είσαι καλά βρε κοπελιά!

Στα περσινά γενέθλια έκανα το 32 23 του χρόνου δεν θα το επιχειρήσω!

Lorel είπε...

ωπ,έχασα εξελιξεις!
χρονια πολλά,ενδιαφέροντα και γεμάτα εκπλήξεις!
με γεια και το καινουργιο σπίτι!
καλή σχολική χρονιά(μπλιάχ)
και...εμ..αυτά! =)

Ανώνυμος είπε...

Ax, θελω να μου κάνεις λίγο τρέινινγκ, γιατί θα παθω το ίδιο το Γεννάρη. Βασικά, δεν το είχα συνειδητοποιήσει, κάπως νόμιζα ότι τώρα που έγινα 32, θα είμαι για πάντα 32. Τα 33 μου φαίνονται πάάάάάρα πολλάάάά.... κλαω.

Βέβαια, τώρα όλοι ξέρουμε ότι ο Πόντιος κουμπάρος σου εσύ κι εγώ αποφοιτήσαμε όλοι μαζί το 94, αλλά πως η μικρή Κροτ είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ! ΧΑ!

ΥΓ. Ας κάνει κάποιος το Κουπέπι να πάψει. Έρχεται εδώ μέσα και μα ςλέει πως ειναι 30 χωρίς να ντρέπεται! Ουστ, σπόρε!

Ανώνυμος είπε...

α, τια αγενής! χρόνια πολλά ξέχασα να πω!

Ανώνυμος είπε...

και αυτό είναι το σχόλιο

ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΡΙΑ!!!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Lorel
Το βλοκ αυτό είναι σαν σαπουνόπερα, και να χάσεις ένα επεισόδιο δεν έγινε και τίποτα, μπορείς να παρακολουθήσεις την εξέλιξη μια χαρά;-)

Ευχαριστώ για όλα , ακόμα και για το μπλιάχ (χαχα μόλις το διάβασα θυμήθηκα τις φάτσες των μαθητών το πρωί στην προσευχή).


@Κροτ
κουτάβι όντως είναι πάρα πολλά!
ευχαριστώ πολύ κοπελιά ,τα είπαμε άλλωστε και από το τηλ.
άστο το κουπέπι να λέει , εκεί που είναι ήμουνα και εδώ που είμαι θα 'ρθει!

Αntidrasex είπε...

"Τα 33 μου φαίνονται πάάάάάρα πολλάάάά.... κλαω."

Τι κάνεις, Krot και δεν κατάλαβα??

Χρονια πολλά, Τουρνε.

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@antidrasi+sex
Ευχαριστώ σύντροφε!

Υ.γ Η Κροτ έχει χάσει τα λόγια της γιατί τα 33 την πλησιάζουν!