Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Η Οδύσσεια ενός ψηφοφόρου και άλλες ιστορίες

Την Πέμπτη (1/10) και αφού τελείωσα με το σχολείο (στο 7ωρο παρακαλώ) ξεκίνησα για την Θεσπρωτία (εκεί ψηφίζω εντάξει!) .
Το "ξεκίνησα" είναι μια κουβέντα, γιατί βάλε το βαπόρι μέχρι τον Βόλο , βάλε και το ταξίδι οδικώς στο καπάκι (Βόλος- Ηγουμενίτσα δεν είναι και δίπλα ) έφτασα μετά τα μεσάνυχτα .

Οι εκλογές στο χωρίο μου (όπως και σε κάθε χωριό φαντάζομαι) είναι πέρα από πολιτικό και κοινωνικό γεγονός , μαζεύονται τα σόγια που είναι διασκορπισμένα (μέχρι και από το εξωτερικό έρχονται) , βλέπεις κόσμο που είχες να δεις χρόνια (αυτό δεν είναι πάντα καλό αλλά τι να κάνεις).

Την Παρασκευή (2/10) και το Σάββατο (3/10) γύριζα από δω και από κει ,βρέθηκα με συγγενείς και φίλους ,κάναμε πολιτικές κουβέντες και αναλύσεις , οι πιο πολλές βγάλανε απίστευτο γέλιο (καταλαβαίνετε πολιτική κουβέντα σε καφενείο χωριού).

Την Παρασκευή βρήκα χρόνο και για μαγείρεμα "χιουνκάρ μπεγεντί" παρακαλώ (συνταγή που μου έστειλε το κουπεπί2 ) με την συνδρομή της μάνας μου (στο ψήσιμό και το ξεπίκρισμα των μελιτζανών (μπεσαμέλ και κοκκινιστό το ανέλαβα σχεδόν εξ ολοκλήρου)
ακολουθεί φωτογραφικό υλικό


στην αριστερή κατσαρόλα η μπεσαμέλ στην δεξιά το κοκκινιστό (στην άκρη διακρίνεται κατσαρόλι με μακαρόνια για τον αδερφό μου που δεν τρώει την μελιτζάνα)



Το φαγητό σερβιρισμένο σύμφωνα με τις οδηγίες της Κ2 (η μπεσαμέλ κάτω το κρέας πάνω)



και επειδή περίσσεψε και λίγο για το βράδυ.... μέσα σε ένα πήλινο βάζεις μια στρώση πατάτες (κομμένες και τηγανισμένες όπως για τον μουσακά) , ξεψαχνίζεις το κρέας και το απλώνεις πάνω στις πατάτες , από πάνω βάζεις την υπόλοιπη μπεσαμέλ....

....και στον φούρνο


Αυτά με τα φαγιά!

Κυριακή (4/10) η μεγάλη μέρα !
Πήγα με τον αδερφό μου να ασκήσουμε το εκλογικό δικαίωμα .
Στο Δημοτικό σχολείο γινόταν ο χαμός από γνωστούς που σου έπιαναν την κουβέντα με τις γνωστές ερωτήσεις "που είσαι φέτος?" , "ακόμα δεν παντρεύτηκες?", "σε αφήνουν στο σχολείο να πηγαίνεις με την μαλλούρα ?" (αυτό το άκουσα τουλάχιστον 10 φορές).
Το απόγευμα κάτσαμε το σόι μπροστά στην τηλεόραση για τα εξιτ πολ.
Όταν δε η Όλγα (η Τρέμη ντε) άρχισε να μετράει αντίστροφά (σαν πρωτοχρονιά ένα πράγμα) για να βγει το έξιτ πολ η αγωνία χτύπησε κόκκινο .
Ο πατέρας μου (πασόκος) είχε σκάσει ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά , ο ένας θείος μου (νουδού) έριχνε ατάκες του τύπου "για να τον δούμε και αυτόν", "έκαναν τον Γιωργάκη μάγκα"κτλ , ο άλλος θείος μου (νουδού αλλά αγανακτισμένος γιατί ο γιος του ήταν ωρομίσθιος πέρσι και δεν έχει πληρωθεί ακόμα ) τα είχε πάρει και έλεγε "καλά να πάθουν οι κερατάδες" και ο άλλος θείος (πασόκος) σιγόνταρε "η χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε από την μεταπολίτευση , χειρότερη και από του Μητσοτάκη!"
Όσον αφορά την αφεντιά μου χάρηκα την άνετη είσοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην Βουλή (στην Θεσπρωτία μάλιστα αύξησε το ποσοστό του κατά 10% και στα Γιάννενα κατά 15%) και παρακολουθούσα με τον αδερφό και τον ξάδερφο την κουβέντα του πατέρα και των μπαρμπάδων και κάναμε και καμία προβοκατόρικη παρεμβολή που και που.

Δευτέρα (5/10) ξεκίνησα για Θεσσαλονίκη ,θα διανυκτέρευα το βράδυ και την άλλη μέρα θα ξεκινούσα για Βόλο και από κει καράβι για την Νήσο.
Με το που φτάνω στον ΚΤΕΛ Θεσ/νίκης το απογευματάκι πάω να βγάλω εισιτήριο για την άλλη μέρα το πρωί. Στο εκδοτήριο είμαι εγώ και καμιά 10αρια φοιτητές που έχουν πάει να βγάλουν και αυτοί εισιτήριο , έσκασα από την ζήλια μου , τι δεν θα έδινα να ήμουν στην θέση τους :-(
Το βραδάκι βγήκα με μια παρέα για ποτάκι στο "on the road" και πολιτική κουβέντα (άσχετο αλλά οι Σαλονικιές παραμένουν οι ωραιότερες γυναίκες πανελληνίως).

Τρίτη (6/10)
Ξύπνησα το πρωί (9:00 έφευγα για Βόλο) και πήγα στο ραντεβού μου ... να αν δεν πιστεύετε


Δυστυχώς το ραντεβού μου στο λεωφορείο ήταν ένας μαντράχαλος :-(

Από τις 11:30 που έφτασα στον Βόλο μέχρι τις 2:30 που έφευγε το καράβι για την Νήσο περιπλανήθηκα λίγο στη πόλη , έβγαλα κάποιες φωτό, διάβασα εφημερίδα και ήπια δυο τσιπουράκια (χωρίς γλυκάνισο) στην παραλία (πολύ χάρηκα τον κόσμο που κάνανε βόλτες με τα ποδήλατά τους).
Μπήκα στο καράβι και αναχώρησα για το νησί, μετά από 800 χιλιόμετρα (περίπου) και δεν ξέρω πόσα ναυτικά μίλια , έφτασα το απογευματάκι.

Υ.γ Σήμερα, ευτυχώς, είχα τελευταίες ώρες μάθημα.

2ο Υ.γ Αν οι νεοδημοκράτες έχουν χιούμορ θα φανεί στο συνέδριο, αν βγάλουν τον Ψωμιάδη πρόεδρο .

28 σχόλια:

Σταυρούλα είπε...

Απόλυτα δικαιολογημένος ο τίτλος!! Γέλασα με τα τεκταινόμενα του χωριού, γιατί θυμήθηκα τις πρώτες 2 φορές που ψήφισα στο χωριό: Η αδερφή μου, εγώ κι άλλοι 3 "Αθηναίοι" ψηφίζαμε ΚΚΕ (τότε) και ψάχνανε να βρούνε τους καινούριους 2 ψήφους!

Το χουνκιάρ μούρλιαα! Μου τρέχουνε τα σάλια!!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@renata
Δεν σου λέω τίποτα!
Τις κουβέντες στο χωρίο θα έπρεπε να τις ηχογραφήσω!

Το χουνκιαρ είναι πραγματικά απίστευτο φαΐ (είναι εκπληκτικό πόσο μοιάζουν η Ελληνική με την Τουρκική κουζίνα)

k2 είπε...

Καλά, έχω εντυπωσιαστεί από το χιουνκιάρ! Καλά, ο αδελφός που δεν τρώει τη μελιτζάνα δεν δοκίμασε καν;!

An-Lu είπε...

Ακόμα και στις εκλογές τουρνέ έκανες!!!!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Κ2
όχι για να μην λες!
Την επόμενη φορά θα το φτιάξω λίγο πιο καυτερό το κοκκινιστό (τώρα έπρεπέ να φάνε και άλλοι).
Τελικά δοκίμασε και του άρεσε γιατί η γεύση της μελιτζάνας "σπάει" από την μπεσαμέλ.

@Γοργόνα
χαχαχα
κοπελιά δεν το είχα σκεφτεί έτσι!

YO!Reeka's είπε...

εμ που να ρθεις! όλο το μυαλό σου στο φαί είναι. πρέπει να σου θυμίζω τον κινέζο Α, τον κινέζου Βου και τον μπαρμπα-αλέξη για να σε πείθω να έρχεσαι.
ΥΓ. αυτό που έφτιαξες μοιάζει με κοκκινιστό επάνω σε τζατζίκι.

YO!Reeka's είπε...

επίσης δεν μας είπες αν τρώγονταν!

k2 είπε...

Για να μη λέω; χεχεχε :))) Όντως, έτοιμη ήμουνα να ρωτήσω αν όντως τρωγόταν, αλλά κρατήθηκα (ευτυχώς σε ρωτάει άλλος)!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Κουμπάρε
Δεν προλάβαινα βρε , ίσα που θα ερχόμουν και θα έφευγα στο καπάκι.
Οκ στην αιμοδοτίκη άδεια που θα πάρω τους προλαβαίνουμε και τους 3!

Το φαγητό είναι καταπληκτικό!

Υ.γ Δεν είναι τζατζίκι βρε αλλά μπεσαμέλ.



@Κ2
Αφού τα είπα βρε!
Είναι φοβερό φαγητό γιατί συνδυάζει γεύσεις που μου αρέσουν πολύ (μπεσαμέλ, μελιτζάνα, κοκκινιστό)

Кроткая είπε...

Α, ώστε φτιάχτηκε τελικά το χιουνκιάρ! Κι ένα ταπεράκι στο Κουπέπι κι εμένα που πίναμε καφέ έξω από τα ΚΤΕΛ δεν έφτασε ποτέ!
Καλάάά....

[ευτυχώς που πήγες και ψήφισες, θα σε κρέμαγα ανάποδα αλλιώς!]

k1 είπε...

Μα τι προκομένο παιδί είσαι εσυ! Εμένα 10 χρόνια με ψήνει το έτερο κουπέπι, τίποτα δεν του έφτιαξα. Σωστός ο μαραθώνιος του συνειδητοποιημένου πολίτη. Το σχόλιο για τις Θεσσαλονικιές θα το πάρω προσωπικά (αν και θα τις προτιμούσα λιγότερο φτιαγμένες).

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Άσχετο, αλλά όπως πήγαινα να γράψω το σχόλιό μου, και είχα φτάσει να διαβάσω από τα προηγούμενα μέχρι και το σχόλιο της An-Lu, έπαθα ένα deja-vu. Πω πω, καιρό είχε να μου συμβεί! Λοιπόν, επιστρέφουμε στο θέμα μας. Κι εγώ ψηφίζω στην πανέμορφη Φθιώτιδα. Αλλά το γέλιο το έκανα μια φορά που ήμουν δικαστική αντιπρόσωπος κοντά στη Λευκάδα. 100 εγγεγραμμένοι, ψήφισαν όλοι, κι εγώ μαζί τους (επιτρεπόταν να ψηφίσω κι εγώ στον τόπο διορισμού μου). Αποτελέσματα: 100 ψηφοδέλτια ΝΔ, 1 άκυρο...... Καταλαβαίνεις....... Ρεζίλι, ρεζίλι, ρεζίλι.... Είχα βάλει κι ένα ωραίο σκιτσάκι με καρδούλες μέσα.... Καλά, καμιά φορά το κεφάλι μου μοιάζει έρημο τοπίο...

DonnaBella είπε...

aman, pethainw gia hiounkiar beyedi bre!
peinaw!
k dyskolo faghto, k 2 diaforetika faghta - respect!

Ανώνυμος είπε...

Αχ, με αεροπλάνα και βαπόρια είμαστε όλοι μας... αλλα το εκλογικό μας δικαίωμα το ξεσκίσαμε!

' "που είσαι φέτος?" , "ακόμα δεν παντρεύτηκες?", "σε αφήνουν στο σχολείο να πηγαίνεις με την μαλλούρα ?" '

Τις ίδιες ερωτήσεις με κάναν και εμένα (όπου σχολείο διάβαζε γραφείο)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@κροτοκούταβο
Ναι φτιάχτηκε και μεγάλη επιτυχία (γευστικά τουλάχιστον).
Καλά στο ΚΤΕΛ πάτε για καφέ με την Κ2?

Υ.γ μετά από αυτά που μου έσουρες στις ευρωεκλογές δεν υπήρχε περίπτωση να μην πάω ;-)

@Κ1
Είδες προκοπή! (φούσκωμα από περηφάνια)
Καλά 10 ολόκληρα χρόνια και δεν της έφτιαξες ούτε ένα ιμαμ-μπαϊλντί?
Από την Σαλονίκη είσαι μπρε?
Θα συμφωνήσω ότι είναι λίγο υπερβολικές με το βάψιμο οι περισσότερες.

@κοκκινοσκουφίτσα
χαχαχα
θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά να δω το σκηνικό!
Θυμάσαι σε πιο χωρίο της Λευκάδας είχες πάει?

Υ.γ deja-vu σε σχέση με την ανάρτηση ή με τα σχόλια?

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Donna Bella
Είναι καταπληκτικό φαγητό δεν το συζητάω!
Στην δεύτερη παραλλαγή θυμίζει πολύ μουσακά απλά η μελιτζάνα βρίσκεται στην μπεσαμέλ και αντί για κιμά έχεις κοκκινιστό κρέας που έχεις ξεψαχνίσει.

@δικηγόρε από τα ξένα
Το ξεσκίσαμε αλλά μας ξέσκισε και αυτό με την ταλαιπωρία που έφαγα με τα πέρα δώθε!

Τις ίδιες ερωτήσεις παντού καμία φαντασία οι συγχωριανοί μας!

Υ.γ εγώ αεροπλάνα δεν είχα (αυτά είναι για την μπουρζουαζία) καραβάκι και ΚΤΕΛ ;-)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Donna Bella
Είναι καταπληκτικό φαγητό δεν το συζητάω!
Στην δεύτερη παραλλαγή θυμίζει πολύ μουσακά απλά η μελιτζάνα βρίσκεται στην μπεσαμέλ και αντί για κιμά έχεις κοκκινιστό κρέας που έχεις ξεψαχνίσει.

@δικηγόρε από τα ξένα
Το ξεσκίσαμε αλλά μας ξέσκισε και αυτό με την ταλαιπωρία που έφαγα με τα πέρα δώθε!

Τις ίδιες ερωτήσεις παντού καμία φαντασία οι συγχωριανοί μας!

Υ.γ εγώ αεροπλάνα δεν είχα (αυτά είναι για την μπουρζουαζία) καραβάκι και ΚΤΕΛ ;-)

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Χιουνκιάρ μπεγεντί!!!!
Να σου πω Τουρνε, άμα έρθω θα πρέπει να μου φτιάξεις, σοπωσδήποτε!!!!(πόσο πολύ αγαπημένο φαγητό; )
Μπράβο λοιπόν πολλαπλώς! Που έκανες όλο αυτό το δρόμο για να ψηφίσεις και που είσαι και νοικοκυρόπαιδο και κάνεις ωραία φαγητά!!!
υ.γ. Άμα αρχίσουμε τις ιστορίες από τα καφενεία στα χωριά, θα περάσουμε μούρλια λέμε! Μου είπαν για έναν εκλογικό αντιπρόσωπο που έφαγε ξύλο ο καημένος (παλιά) επειδή οι ψήφοι ήταν μετρημένοι και 100% ΠΑΣΟΚ και πήγε ο έρμος και ψήφισε ΝΔ. Και τον είχαν προειδοποιήσει!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Δεν ήμουν σε χωριό, ήμουν σε νησί. Στον Καστό, που διοικητικά ανήκει στη Λευκάδα. Ένα υπέροχο μέρος!

Кроткая είπε...

όχι μόνο δε μας έστειλες το χουνκιάρ, αλλά μας κάνεις και κριτκή για το πού πάμε για καφέ...

καλάάάάά....

Provato είπε...

τι εννοείς "μαλλούρα"

τύπου europe?

ή τύπου κορκολή?

ξηγήσου

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@κόκκινο μπαλόνι
με κάνετε και κοκκινίζω κυρία μου!
Εννοείτε πως θα σας φτιάξω Χιουνκιάρ μπεγεντι!

Υ.γ έτσι είναι βρε παιδί μου σε αυτή την χώρα διδάσκουμε πολιτικό πολιτισμό ;-)


@κοκκινοσκουφίτσα
Πάω πολύ συχνά στην Λευκάδα αλλά στο συγκεκριμένο νησάκι δεν έχω πάει, μπορεί να κάνω ένα πέρασμα το καλοκαίρι!

@Κροτ
Μου ήρθες από την Βρυξέλλα και πήγες για καφέ στα ΚΤΕΛ και να το αφήσω ασχολίαστο?

@πρόβατε
Ξηγιέμαι λοιπόν!
Αν πας στο ποστ Rockwaveee http://tournestanisia.blogspot.com/2009_06_01_archive.html
θα με δεις πλάτη στον φακό.

Sophia είπε...

XAXAXA!! Θα σου συστήσω το Fabia που είναι πολύ εκπαιδευμένο να σου πει πέντε κουβεντούλες!!!Α, και όταν το φέρω στο Βόλο να δει την οικογένεια, θα σου σφυρίξω για τσίπουρα!!!
(Καλά, όταν ήμουνα Τήνο, την προ-Fabia εποχή, πήγαινα για ΣΚ στην Θεσσαλονίκη... με το λεωφορείο... αυτό σου λέω μόνο...)
:-Ρ

dsquared είπε...

Καλε ποιος νοιαζεται για την ψηφο... μου ετρεξαν τα σαλια με τα φαγια!

din

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
μη νομίζεις και ο Λέων (το Πεζώ μου ντε!) είναι πολύ εκπαιδευμένος αλλά δεν με συνέφερε οικονομικά να το περάσω απέναντι (190 ευρώ επιπλέον το πηγαινέλα)και επέλεξα το ΚΤΕΛ.
Από τον Βόλο είσαι κυρία μου?

Υ.γ καλά Τήνο-Θεσσαλονίκη για σκ?
Με σοκάρεις!
2ο Υ.γ Για τα τσίπουρα στον Βόλο το δένω κόμπο!

@Διν
χαχαχα
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το φαΐ το απόλαυσα περισσότερο από την εκλογική διαδικασία!

Sophia είπε...

Είμαι επιρρεπής στις διαδρομές, ειδικά όταν η κατάληξή τους αφορά φίλους και διασκέδαση!! Δεν είμαι από το Βόλο, αλλά εκεί κατοικοεδρεύει ένα μείζον κομμάτι της οικογένειας το οποίο επισκέπτομαι για να ζουπήξω πλειστάκις!!!
;-)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
Οκ λοιπόν συναδέλφι όταν έρθεις για το ζούληγμα (του μείζονος κομματιού της οικογενείας) να κανονίσουμε και για τα τσίπουρα!!

Κατερίνα Κασκαντίρη είπε...

Το μουνί μου και το κωλί μου φλόγες βγάζουν! Μου αρέσει που είμαι μια φθηνιάρα πεορούφα τσούλα. Θα κάνω καριέρα σίγουρα!

Πληροφορίες: katerina_sketo@hotmail.com (30)6949359843