Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Σα βγεις στον πηγαιμό για την ..........

Σα βγω στον πηγαιμό για την Νήσο ελπίζω να φτάσω γρήγορα (1η Σεπτέμβρη άλλωστε πρέπει να παρουσιαστώ στο νέο σχολείο μου , στο νέο νησί μου) .


(η φωτογραφία είναι από το αντίστοιχο περσινό μου ταξίδι)


Η πιο δύσκολή περίοδος είναι τώρα που θα γυρνάω σαν τον Γύφτο με το αμάξι (τον περίφημο Λέων) γεμάτο πράγματα και θα ψάχνω να βρω σπίτι που να πληρεί τις παρακάτω βασικές προϋποθέσεις :
α) θέα στην θάλασσα ( τι στο διάολο γυρνάω στα νησιά αν από το σπίτι μου δεν βλέπω την θάλασσα?)
β)Να είναι σχετικά ευρύχωρο ( να έχω την άπλα μου βρε αδερφέ)
γ) Να μην έχει υγρασία (μου έχει τύχει να δω σπίτι συναδέλφου που κανονικά ο τοίχος του έσταζε σαν μικρός καταρράχτης, τύφλα να 'χει η "συσκευή Φενγκ-Σούι" που διαφημίζουν στο τηλεμάρκετινγκ)
δ) Να έχει άνετο πάρκινγκ (μπορεί να σας φαίνεται γελοίο αυτό το τελευταίο αλλά δεν μπορείτε να καταλάβετε τι περνάμε τον Ιούνιο που καταφτάνουν οι ορδές των παραθεριστών)

Με λίγα λόγια θέλω κάτι σαν το περσινό μου σπιτάκι.


Υ.γ Γρήγορα δεν πέρασε το καλοκαίρι το κέρατό μου?

32 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό να φτάσεις και να τακτοποιηθείς. Απίστευτα γρήγορα πέρασε το φετινό καλοκαίρι

k2 είπε...

Καλή εγκατάσταση!
Το πρόβλημα με το πάρκινγκ το καταλαβαίνω, αλλά σε πολλά νησιά (π.χ. στην αγαπημένη των κουπεπκιών Σκύρο) στο πιο όμορφο κομμάτι της χώρας δεν υπάρχει καν πρόσβαση με αυτοκίνητο.

JD είπε...

Ναι γαμω τρο κερατο σου!

ευχομαι καλη ευκολια με την ανευρεση ρε συ (ποιημα!)

Sourotiri είπε...

Καλη τυχη λοιπον!!!

Σταυρούλα είπε...

Πολύ γρήγορα πέρασε το άτιμο! :(

Καλή τοποθέτηση και καλά ξεμπερδέματα με το σπίτι! :)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Ανώνυμε
να είσαι καλά!
ναι βρε συ πολύ γρήγορα! Αν και γενικά αυτό είναι ένα από τα γνωρίσματα του καλοκαιριού (η ταχύτητα διέλευσης εννοώ)

@Κ2
Και εμένα μου αρέσουν οι Χώρες των νησιών όταν δεν έχουν πρόσβασή με το αυτοκίνητο αλλά στο σπίτι μου θέλω να μπορώ να φτάνω σχετικά κοντά με το αμάξι γιατί αλλιώς στην μετακόμιση σου βγαίνει η γλώσσα γραβάτα, άσε το κουβάλημα των νερών από το ΣΜ (μιας και στα περισσότερα νησιά το νερό δεν είναι πόσιμο)

@JD
Ευχαριστώ , για την καλή ευκολία και όχι για το γαμήσι του κεράτου μου ;-)
Αυτό το "καλή σου ευκολία " το άκουσα πρώτη φορά στις Κυκλάδες και μου είχε κάνει πολύ εντύπωση ως έκφραση.

@Σουρωτήρι
Να είσαι καλά βρε "πολίτη"!

@Ρενάτα
Η τοποθέτηση ήρθε συναδέλφι η τακτοποίηση τώρα....?
Ναι βρε συ σφαίρα το άτιμο!

Provato είπε...

καλή επιτυχία στην αναζήτηση

Litanie des Saints είπε...

Τοίχος με νερό! Ωραία ιδέα - το βλέπαμε προχθές σε μια καφετέρια και λέγαμε τι καλό ντεκόρ θα κάνει στο σαλόνι. Καλό ψάξιμο, βρε!

Trilian είπε...

δεν θα τον πιασω αυτον που πατησε το >>Ι στο καλοκαιρι; θα τον πιασω....ΓΚΚΡΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

Αντε, καβαφικέ τουρναδόρε, καλό κυνήγι και καλή τύχη. Μακάρι το νέο νησί να σ'αρέσει όσο και το παλιό.
ΥΓ: το καλοκαίρι δεν τελείωσε για μερικούς από μας (χαχαχαχαχαχαχα, διακοπές το Νοέμβρη!)

ka8y είπε...

paketares e? pios tha me voithisei emena na paketarw kai na ta xoresw ola sto ibiza???

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@προβατο
να είσαι καλά

@Litanie
ευχαριστώ κοπελιά
Υ.γ το σπίτι με το εσωτερικό καταρράκτη ήταν στην Λήμνο!

@Trilian
Αν τον πιάσεις κράτησε τον και για μένα έχω να του πω δυο τρεις κουβέντες του λεχρίτη

@undantag
μακάρι αγαπητέ δικηγόρε ( το αγαπητέ δικηγόρε είναι οξύμωρο αλλά εσένα σου πάει).
Υ.γ Μπορεί να μην τελείωσαν οι διακοπές φίλε μου αλλά, δυστυχώς, το καλοκαίρι τέλεψε.
Εκτός αν το Νοέμβριο κάνεις διακοπές στο Νότιο Ημισφαίριο ;-)

@ka8y
ακόμα πακετάρω ( βασικά δεν ξέρω τι να πάρω και τι να αφήσω).
Ζόρικα τα πράγματα με τις μετακομίσεις.
Τουλάχιστον έχεις βρει σπίτι?

dsquared είπε...

Ναι ρε συ δεν προλαβα να καταλαβω τιποτις.
Να εχει και ερ κοντισιον, φουρνο μικροκυμματων, τζακούζι, εξωτερικη ντουσιερα για το καλοκαιρι να ξεβγαζεις τις αμμους... δεν καβατζωνης και μια οικιακη βοηθο!

din

Litanie des Saints είπε...

Χαχαχαχαχα
Έπρεπε να το φανταστώ. Σε ποιο άλλο νησί του Αιγαίου θα έβρεχε τόσο πολύ;
(Αν ήσουν στο Ιόνιο, η απάντηση θα ήταν προφανής: Κέρκυρα.)

Sophia είπε...

Τί? Πέρασε το καλοκαίρι? Α, μπαρδόν, εμείς εδώ δεν έχουμε ενημερωθεί πάντως...
(Αυτό με τον καταρράκτη στον τοίχο, το είχε και φιλικό σπίτι στην Τήνο!! Άμα μπορείς να μαντέψεις και σε ποιό συγκρότημα, κερδίζεις γλυκό τυροπιτάκι! ΄Αντε, και με ρακί!) Πάντως, εγώ για αυτές τις @#$@#$!@~ μετακομίσεις έφυγα από τις Κυκλάδες...
;-Ρ

YO!Reeka's είπε...

επίσης, πρέπει να έχει ένα εξτρα δωμάτιο για να φιλοξενούνται οι κουμπάροι!!!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@din
Οκ κοπελιά μην ξεχνάς πως είμαι ένας απλός δημόσιος υπάλληλος (με μισθό δημοσίου υπαλλήλου)
Οικιακή βοηθό? σε μικρό σπιτάκι θα είμαι!

@Litanie
Μη νομίζεις ότι είναι μόνο η Λήμνος έτσι.
Η υγρασία είναι χαρακτηριστικό όλων τον νησιών.(δες και την σώστη παρατήρηση της Σοφίας)

@Sophia
Στα Μαντώ να υποθέσω? κέρδισα?
Ναι βρε είναι ζόρικες οι μετακομίσεις αλλά τα νησιά σε αποζημιώνουν για την ταλαιπωρία!

Υ.γ δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά πέρασε!

@Κουμπάρε
Οι καλοί χωράν παντού!
Μη φοβάσαι κουμπάρε άλλωστε μια από τις προϋποθέσεις είναι να είναι ευρύχωρο!

Sophia είπε...

Χεχεχεχε... χαίρομαι να συζητάω με γνώστες του αντικειμένου!! Πού να στείλω το τυροπιτάκι? Θα έπρεπε βέβαια, να στο κάνω δύσκολο: ποιό σπίτι στην Τήνο ΔΕΝ έχει υγρασία και ολίγον από ροκφόρ ολούθε? Εκεί να σε δώ (χεχεχε)!!!

Υ.Γ. Κάτι μου λες εσύ, αλλά χάνεται η φωνή σου στο βάθος, και δεν το πιάνω!!
;-Ρ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ πέρασε τουρνεδόρε! Αρχίζει σε δύο μήνες ακριβώς. Ναι, στο νότιο -μπιτ για ντιπ.

(Η εκδίκηση του σατανικού δικηγόρου που δούλεψε όλο το καλοκαίρι χωρίς ούτε ένα μπάνιο :p )

Δες όμως και την θετική πλευρά. Από Μάιο, πάλι στα μπάνια θα'σαι!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
Το τυροπιτάκι δεν το γλυτώνεις (άλλωστε το κέρδισα καθαρά)το που είναι ένα θέμα γιατί ακόμα δεν έχω βρει σπίτι!

Υ.γ Όντως δεν θυμάμαι σπίτι στην χώρα χωρίς υγρασία !

@Παγκόσμιε Δικηγόρε
Που θα πας βρε? Στην Αυστραλία ή στη Βραζιλία?
"Σατανικός δικηγόρος" Οκ αυτό δεν είναι οξύμωρο !
Για κανα 2μηνο αντέχεται η θάλασσα για μπάνιο (τα τελευταία χρόνια τελειώνω τα μπάνια αρχές Νοέμβρη και τα αρχίζω τέλη Μάη)

Υ.γ Εφόσον είσαι στο βόρειο ημισφαίριο πέρασε φίλε μου (δυστυχώς! αλλά είναι γεγονός)

Sophia είπε...

Χεχεχεχε... Τόσο καθαρά, που σκέφτομαι να προσθέσω και αμυγδαλωτό στην εξίσωση, αλλά ανδριώτικο που είναι πιο αρωματικά! Εγώ πάντως, κατόρθωσα τον τρομερό άθλο, και στα δύο μου σπίτια στην Τήνο να ΜΗΝ έχω καθόλου υγρασία! Unpistevable???

(Πσστ... εγώ για να μπορώ να κάνω μπάνιο συνέχεια, και να γράφω τις εποχές στα παλιά μου, έχω στολή....
;-Ρ

dsquared είπε...

Mporei to spiti na eιναι μικρο αλλα εγω σκεφτκα την μεση σου, na exeσ ενα πιατο ζεστο φαι το βραδυ κτλ.

din

trol είπε...

ε ναι ήρθα να δω φέτος που θα σαι πάλι, έτσι να ζηλέψω λίγο,

ποιό είπατε ότι πέρασε?!?! όχι, όχι, this is not possible

homo anisorropus είπε...

Milane kai oi daskaloi gia grigoro kalokairi?? :P treis mines de sas eftasan? ti na poume ki emeis...

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
Να προστεθεί! Να προστεθεί!
Σπίτι χωρίς υγρασία στην Τήνο?μιλάμε πραγματικά για κατόρθωμα!

Υ.γ δεν μου ανοίγει ο σύνδεσμος :-(

@din
Να είσαι καλά βρε κοπελιά που σκέφτεσαι την δόλια την μεσούλα μου (που είναι στα πρόθυρα διάλυσης μετά απο τρεις μετακομίσεις σε δυο μήνες) !

@trol
πέρασε κυρία μου , δυστυχώς είναι αλήθεια :-(
Εμ! σου έχω προτείνει να ασχοληθείς με την εκπαίδευση και μου κάνεις κόνξες!

@homo anisorropus
καλωσορίσατε !
Να πείτε και σεις εγώ δεν λέω όχι! ;-)

Υ.γ χαχαχα γαμάτο το nickname!!

Sophia είπε...

A, ουπς... αφαίρεσε την τελευταία κάθετο στο λινκ...

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
χαχα από πότε και από που είσαι σε αυτή την φωτό?

Sophia είπε...

Προπέρσινος Γενάρης, στην παραλία της γειτονιάς μου!!!
;-Ρ

UrbanTulip είπε...

Τώρα να σου πω ότι σε λυπάμαι. Σπίτι με θέα θάλασσα...
Θα σου κατέβω καμιά μέρα, αφού όπως πάμε θα γίνω ψαράς! ( πως λένε τη γυναίκα ψαρά;)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Sophia
Γενάρης?!?!
Ωραία γειτονία έχεις βρε!

@Τουλίπα
Να ανέβεις όποτε θες! (το ανέβεις -κατέβεις είναι σχετικό, αν και αφού είσαι πιο νότια ίσως το ανέβεις είναι ορθότερο;-)

Γιατί? υπάρχει άλλη λέξη για την γυναίκα ψαρά? πέφτω από τα σύννεφα!

ka8y είπε...

argisa ligo na sou apadisw alla i metafora tis grammis tou ote argise ligo :-p Eixa vrei eytixws spiti apo ton iounio, alla klassika gia sezon.. eytixws einai megalo kai me thea thalasa :-) ap oti vlepw kai esy voleytikes, kali mas arxi loipon!

Τουρνέ στα νησιά είπε...

καλή μας αρχή βρε συναδέλφι (πάλι Λήμνο να υποθέσω?)
Σε ζηλεύω λίγο που θα βλέπεις θάλασσα :-(