Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

πάμε για άλλες πολιτείες

Πριν λίγο καιρό βγήκαν οι μεταθέσεις, δυστυχώς δεν πήρα μετάθεση στη Ικαρία ( το ποθώ αυτό το νησί!). Πόσα μόρια πρέπει να έχω το κέρατό μου γαμώ για να πάω ?
Αν και μου την έδωσε λίγο δεν το πήρα και κατάκαρδα, άλλωστε πήρα μετάθεση στην 2η επιλογή μου (πάλι σε νησί θα είμαι πουλάκια μου αλλά οι Κυκλάδες τέλος προς το παρόν).
Αρχίζει λοιπόν ο έλεγχος των νησιών της περιοχής που πάω .
  1. τι συγκοινωνίες έχουν? (αεροπλάνα και βαπόρια)
  2. τι λένε τα σχολεία?
  3. από παραλίες πως πάνε?
  4. από πανηγύρια ?
  5. από φαγητό?
Ειδικά σε αυτά τα 2 τελευταία, το νησί που είμαι τώρα έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη , μαζί ανέβηκε και το βάρος μου (χωρίς όμως να επηρεάζει την γοητεία μου) και η χοληστερίνη μου.

Πάμε για άλλες πολιτείες λοιπόν (για άλλα χωριά για την ακρίβεια αφού το μεγαλύτερο έχει πληθυσμό 8.500 και το μικρότερο 2.700 κατοίκους).

άσχετο αλλά σήμερα έμαθα ότι ένας φίλος από τα φοιτητικά χρόνια θα παντρευτεί τον Ιούλιο (όχι ότι είναι και σίγουρο γιατί το άτομο είναι και λίγο "πέρα βρέχει"). Το πρόβλημα είναι ποιος ακούει την μάνα μου , " ο Θανάσης θα παντρευτεί, ο ΥΟ!ΡΕΕΚΑΣ έχει παιδί , ο Κώστας πάει για το δεύτερο και εσύ γυρνάς τα νησιά και μια νύφη δεν έφερες" λες και η νύφη είναι σουβενίρ, " Μάνα έφερα μαγνητάκια για το ψυγείο,δερμάτινες σαγιονάρες και μια νύφη".
Αυτό το πράγμα ότι για να είσαι ευτυχισμένος θα πρέπει να είσαι παντρεμένος δεν το κατάλαβα ποτέ.
Τεσπα , από τις γυναίκες της ζωής μου ( δεν είναι και πάρα πολλές) μόνο με μια θα μπορούσα να παντρευτώ αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Άντε για άλλες πολιτείες γιατί μου την έδωσε

11 σχόλια:

YO!Reeka's είπε...

Καλά να πάθεις. Αφού είσαι σε ηλικία γάμου! :) :)
υπάρχουν πάντα και άλλες λύσεις, λχ. να πεις στη μάνα σου ότι είσαι γκέι- να δεις εκεί χαρά που θα κάνει

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@ΥΟΡΕΕΚΑ
λες βρε κουμπάρε?
είπαμε να γλιτώσω την γκρίνια όχι να μου μείνει στα χέρια!

Ανώνυμος είπε...

lollll!

Και δε μας λες, ρε ρεμάλι, κάνεις τουρνέ εκπαιδευτική σε όλα τα χωριά του νησιού; Σαν τον παπά την Ανάσταση; Ή σαν τον αγροτικό γιατρό;

Έχε χάρη που έχουμε τις ίδιες απόψεις για το γάμο (όχι σαν τον άλλο που πήγε και παντρεύτηκε κι έγινε και πατέρας!). Τσκ!

[Πάντως αν επιμένεις να κάνεις το χατήρι στη φουκαριάρα τη μάνα σου, νύφες για σουβενίρ δίνουν στη Θεσσαλονίκη, από όσο με έχουν πληροφορήσει!].

Ανώνυμος είπε...

Η μάνα όπου και αν είσαι και ότι και αν κάνεις πάντα θα σε αρχίζει στην γκρίνια.Μην νομίζεις όλοι τα ίδια ακούμε .Ασε που και να παντρευτείς μετα θα σε αρχίσει , κάνε και κανα παιδάκι και να κάνεις, μετα πάλι θα σου πεί μόνο 1 παιδάκι΄?

περιμένουμε συγκριτικά τέστ μεταξύ των νησιών σχετικά με φαγητό πανηγύρια κλπ κλπ :)

Ανώνυμος είπε...

anonymous anonymous to parapano sholio

xixixi

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@krotkaya
χτύπησες ευαίσθητη χορδή και θα σου απαντήσω με μακροσκελή ανάρτηση.
δεν είναι σε ένα νησί τα χωριά απλώς δεν ξέρω σε ποίο νησί θα καταλήξω το Σεπτέμβρη .Τα νησιά που έχω δουλέψει μέχρι τώρα (εκτός της Λήμνου) έχουν σχολεία μόνο στη Χώρα, 4 χρόνια στις Κυκλάδες 3 διαφορετικά νησιά.
Υ.Γ από Θεσσαλονίκη μόνο τρίγωνα Πανοράματος και τσουρέκια απο τον Τερκενλή!

@anonymous
τι πράγμα και αυτό με τις μανάδες όλες τα ίδια ούτε σε φροντιστήριο να τα έκαναν (λες να κάνει τμήματα σχετικά ο Μπόνιας ?)
για τα πανηγύρια θα γράψω στο μέλλον. Έχει ψωμί και μπόλικη ρεβιθάδα το μενού!

Sophia είπε...

Μετά από 4 χρόνια στην Τήνο, θεωρώ ότι κυριαρχεί στα πανηγύρια και στα ρακιά (και στους μεζέδες). Μάλιστα, τα υπόλοιπα ρεμάλια γιατί εγώ είμαι σοβαρή και αξιοπρεπής, ως είναι ευρέως γνωστό) λογαριάσανε ότι εκεί, μόνο 95 μέρες το χρόνο δεν έχει κάποιο εκκλησάκι που να γιορτάζει, και καταλαβαίνεις τι σημαίνει εκκλησάκι που γιορτάζει σε νησί...
;-Ρ

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@Shophia
άντε κοπελιά έχεις κάνει Τήνο? ποια χρόνια? έχω περάσει και εγώ από αυτό το νησί
καταλαβαίνω τι σημαίνει πανηγύρι σε νησί θεωρώ ότι η Τήνος είναι στη πρώτη τριάδα άλλα όχι πρώτη ( το πανηγύρι της Αγίας Κυριακής στη Δήλο είναι όλα τα λεφτά !)

Sophia είπε...

Τέσσερα χρόνια στην Τήνο (96-00 χονδρικά). Βασικά είναι η ποσότητα των πανηγυριών, κατανεμημένη στον χρόνο που είναι το συγκινητικό (και το χορταστικό, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε?)
;-Ρ

An-Lu είπε...

Εγώ πάλι θέλω να μου φέρνεις σουβενίρ από τα πανηγύρια!!!!
;-)

Τουρνέ στα νησιά είπε...

@sophia
εγώ πήγα Τήνο αργότερα πριν καμία 10ετία περίπου
@An-Lu
βρε τα πανηγύρια στις Κυκλάδες δεν έχουν παζάρι :-)
φαΐ έχουν και παραδοσιακή μουσική με όργανα (τσαμπούνες ,λαούτα και βιολιά)